Bloggportalen Statistik

fredag 27 januari 2012

Pontus födelsedag!

Idag fyller Pontus 29 år! Grattis älskling! Efter att jag varit på vårdcentralen idag så åkte jag och köpte bakelser som födelsedagsfika till Pontus och till fikat fick han öppna sina presenter!


Mina "dränerings-problem" har inte gått över så jag ringde till vårdcentralen i morse och fick en tid på förmiddagen och skulle ha med mig urinprov. Det visade sig vara en inflammation i urinröret därav smärtan, förhoppningsvis går det över nu snart!
Tyvärr så har min mage också börjat krångla, allt rinner rakt igenom mig blä! Hoppas det går över snart, trött på dessa besvär som avlöser varandra hela tiden!
Men viktigast är ändå att Lilleman mår bra och det gör han! Men jag var lite orolig för honom igår för då sov han jättelite på dagen och ville bara äta hela tiden. Nu har vi ju haft det ganska stökigt här med flytten och mycket besök m.m. så han kanske bara var orolig och ville ha lite lugn och ro?

Igår var Jessie här och hade med sig en ursöt björndräkt till Nils, myskläder till mig och kyckling-chili baguetter till oss! Så snällt, skönt att bli lite bortskämd nu faktiskt :) Här är björndräkten, ursäkta kass bildkvalité:


Sedan kom Per och Jenny och hälsade på, de hade också med sig babykläder till Nils som han kommer bli så fin i! Tack så mycket! :)

Nu kanske det dröjer ett tag innan vi får bredbandet inkopplat så jag får blogga från min telefon men kommer då inte kunna lägga ut bilder tyvärr! Förhoppningsvis så ska det väl inte dröja alltför länge innan vi får TV:n och bredbandet inkopplat.

Här är bilder från igår när våra möbler från Bergmans levererades till huset:






Imorgon så åker Pontus och hämtar släpet vid 08:00 och plockar sedan upp Per. De åker hit till lägenheten och packar in alla bebisgrejer såsom skötbord, barnvagn m.m. och köksflyttlådor m.m. Sedan åker vi till huset med bebisen och möter där upp mamma och pappa som har med sig vår dubbelsäng som vi bär in i huset tillsammans med alla grejer som vi packat in i släpet. Sedan stannar jag och mamma i huset och börjar packa upp kökslådor, oljar in ekbordet m.m. medans grabbarna är nere i lägenheten och lastar in allt. Hoppas Lilleman håller sig lugn och fin imorgon, annars får det bli en hel del barnvagnspromenerande för mig imorgon, då sover han alltid så gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar