Bloggportalen Statistik

söndag 8 januari 2012

Jobbig natt!

Jobbig natt innebär nuförtiden tidig uppstigning och god frukost till Pontus och mig!
Hade jätteont inatt, det kom som knivhugg från magen och nedåt. Var nog uppe på toa kissade 4-5 ggr så det tryckte på ordentligt på blåsan hela tiden. Vet inte vart dessa "hugg" kom ifrån, om det berodde på kanske att bebisen kom åt någon nerv när han pressade sig nedåt? För livlig var han inatt! Somnade första gången vid två- tiden sedan vaknade jag 1 gång i timmen fram till 06:30 och då var jag klarvaken.

Lika bra att gå upp, så jag tog en lång dusch och gjorde sedan scones och väckte Pontus. Mumsig frukost som gav mig lite energi!
Idag ska vi packa lite mer flyttlådor, sen kommer mamma, pappa och min farbror hit och då ska vi åka till huset och kika!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar