Bloggportalen Statistik

onsdag 4 januari 2012

Grattis Jessie- i förskott! :)

Igår bjöd jag Jessie på mat på China Palace, vi skulle ju egentligen ätit på Soya men de hade stängt denna vecka för att de renoverade, det var lite synd!
Vi firade ju Jessies födelsedag lite tidigare nu eftersom det kanske inte blir tillfälle för det när hon verkligen fyller. Jessie fyller ju den 13 januari och jag känner ju på mig att bebisen kommer att vilja komma ut samma dag som Jessie fyller år, det hade ju varit typiskt :)

Vi åt mongolisk buffé och det var jättegott! Jessie fick även en goodiebag med diverse presenter bland annat en blomma i en kruka som gick i Jessies favoritfärg! 

GRATTIS JESSIE I FÖRSKOTT PÅ DIN 26-ÅRSDAG!!

Och när jag ändå i farten så måste jag passa på och gratta Madde och Glenn som har förlovat sig!! Grattis till er turturduvor!!! Så glad för er skull, ni är som gjorda för varandra!


 Grattis lillasyster som numera inte är så ung längre, and what does that make me??? :) :)
 Grattis Madde och Glenn till er förlovning! OBS! Bilden är från maskerad, alltså inte deras vanliga utstyrsel som de har till vardags :) :)

Jessie påpekade att det inte går att kommentera på inläggen i min blogg, men det ska funka nu för det var bara en inställning som behövde ändras så nu är det fritt fram för kommentarer! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar