Bloggportalen Statistik

fredag 23 december 2011

Uppesittarkväll!

Dan innan doppare-dan!

Var på stan innan för att inhandla sista julklappen och det var så sjukt mycket folk!
Trafiken i stan var inte heller att leka med, värsta jag sett på länge.

Så nu är det skönt att vara hemma i lugn och ro!

Måste passa på att tacka för alla julkort som vi fått! Jag skrev alla våra julkort för typ 1 månad sedan och skrev då God Jul från Linda, Pontus och Ronja och det kändes så konstigt att skicka dem nu när inte Ronja finns mer så vi struntade i att skicka dem.. 

Greta och Rolf hade skrivit så fint på deras julkort så jag blev alldeles rörd när jag läste deras julkort. Såhär hade de skrivit:

"God Jul och Gott Nytt år önskar Rolf och Ann-Margret.
Vi saknar också Ronja jättemycket. Hon var en kär vän, så snäll och mycket personlig. Hade gärna velat krama om henne en sista gång"

Så fint skrivet, blir rörd till tårar nu igen när jag skriver om det.. Älskade Ronja!

Nu ska vi göra räkmackor till kvällen och ha uppesittarkväll med Bingolotto och mysa med glögg och godis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar