Bloggportalen Statistik

fredag 16 december 2011

Sista dagen på jobbet!

Idag jobbade jag min sista dag på jobbet innan min föräldraledighet så nu ska jag inte jobba förrän den 10/1- 2013!! Jag har nog inte riktigt fattat det ännu tror jag, kommer nog köra av ren vana till jobbet på måndag :) Jag fick jättefina presenter av min goa avdelning idag! Jag fick ett presentkort på 500:- på Atlantis Spa för valfri behandling, en välkommen- skylt, ett fint kort och två polkagrisar! 

I början av min graviditet när jag mådde illa och kräktes hela tiden men fortfarande inte berättat att jag var gravid och ville hålla det hemligt så var det en av mina medarbetare som frågade varför jag var dålig. Jag sa att jag hade ätit något dåligt och medarbetaren frågade då vad jag hade ätit. Jag hade inte räknat med den frågan så jag hävde ur mig att jag hade en ätit en polkagris som jag blivit dålig av haha :) Så det var därför jag fick polkagrisarna :)

I kortet hade de skrivit en dikt som löd:

"Det är för jävligt att du slutar,
vi kommer att sakna dig mycke
men Du kommer ju tillbaka
troligtvis som ett smalare stycke
Vi vill ge dig ett stort lycka till
med barn, hus och allt
Att få äran att bli morsa,
är ju ändå riktigt ballt!
Kram från oss"

Så fina dom är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar