Bloggportalen Statistik

fredag 18 november 2011

Helg återigen!

Då var det återigen dags för helg! Veckorna går fortfarande lika fort! På tisdag går jag in i v.33, alltså bara 7 veckor kvar tills bebisen kommer.. Jag har nog börjat inse lite mer nu det sista vad som faktiskt kommer att hända, jag kommer nog inte förstå det förrän bebisen är ute eller kanske inte ens förrän efter att man har kommit hem från BB :) Jag och Pontus har börjat öva på andas rätt och vi har kollat på profylaxfilmer på internet, men vi får nog träna lite mer :) Men det känns skönt att förbereda sig ordentligt så att man inte blir rädd sen när det väl blir dags.

Idag kom Pontus hem med en jättefin bebisoverall och en babysele från BabyBjörn som han hade köpt begagnat av en jobbkompis, jättefint skick på båda!
Jag var nyss och tittade på lamellgardiner till huset, på Jysk har de just nu rea 50% på lamellgardiner, 650 kr för en lamellgardin som är 200X250. Om du ska köpa såna lamellgardiner på markis/persienn- företag så får man betala över 11000 för gardin inklusive montering, hutlöst dyrt! Så här sparar vi mycket pengar! Vi får dock åka till huset imorgon och mäta fönsterna ordentligt för jag vågade inte köpa gardinerna idag när jag inte helt säkert visste måtten på fönstren.
Idag vann jag även semlor på Jnytt! Jag var med i en tävling på Jnytt:s sida igår på facebook och svarade på en fråga och var en av vinnarna idag! De drog bara två vinnare av typ 185 som var med och tävlade så där hade jag tur! Så ikväll blir det semlor till fredagsmyset! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar