Bloggportalen Statistik

tisdag 11 oktober 2011

v.27!

Idag fyller bebisen 27 veckor i magen! Tiden går väldigt snabbt! Nu är det endast 13 veckor kvar!!! :) Helt ofattbart! Idag har jag smakat på namnet Carl.. Det är ganska fint tycker jag! Men Nils är nog ändå liiite finare, men då blir det ju Nisse. Och Carl blir ju i och för sig Calle :) Vi får nog fundera vidare på namnvalet, verkligen inte lätt! Bebisen ska ju ändå heta det resten av sitt liv (förhoppningsvis) så vill man ju att det blir ett namn han ska gilla också, man får ju inte vara för självisk och välja något som man bara själv tycker är fint just nu.

Efter jobbet idag så var jag och vaccinerade mig mot influensan för som gravid så är man en riskgrupp som bör vaccinera sig så jag vågade inte annat! Men vaccinet skyddar även bebisen tills den är ca. 3 månader och det är ju bra!


Sen efter det var jag och tvättade bilen, det var välbehövligt! Nu när vi har lagt alla besparingar på hus och kommande föräldraledighet så lär vi ju inte ha råd att köpa ny bil på några år så då får man se till att vårda den bil man har så den håller längre! :)
Sedan var jag och hämtade ut paket på Ica Maxi, har beställt massa schampon och balsam från Joico nu så jag klarar mig under föräldraledigheten :)

Nu ska jag äta lax med egengjord klyftpotatis, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar