Bloggportalen Statistik

måndag 10 oktober 2011

Monday, monday!

Nu har några delar av väggarna på huset kommit på plats, dom har jobbat på bra idag! Men jag blir lite orolig när det är såhär dåligt väder! Allt detta regn kanske åker in i väggarna och sen har vi mögliga väggar inom några månader, hu hemska tanke! Hur som helst är jag imponerad av byggarna, vilket gigantiskt plockepinn dom lägger!

Efter jobbet var jag på Jessie jobb och kollade efter en vinterjacka i storlek GIGANTISK som jag kan ha i vinter när jag är höggravid, men de hade bara storlekar upp till 42, jisses det räcker inte långt kan jag säga. Jackor i stl. 40 gick ju knappt att stänga över magen! Får kolla på H&M, där borde de ha stora jackor som inte är så fasligt dyra! Annars så får det nog bli en tur till Ullared tror jag.

Efter jackjakten så gick vi till Teamsportia och hämtade ut Jessies cykel som hon hade fått punka på- igen, för typ tredje gången på 3 veckor. Säljaren på Teamsportia dömde ut cykeln totalt och sa att hon verkligen, verkligen borde köpa en ny. Men så var han ju säljare också :)

Sen gick vi och fikade på Waynes för att därefter åka till Huskvarna för att kika på huset och för att mata Fisen, den lilla kissen som jag är kattvakt åt idag och imorgon.

Nu ska jag däcka i sängen, har inte hunnit vila något idag och det känns i hela min stora uppsvällda kropp, haha :)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar