Bloggportalen Statistik

lördag 22 oktober 2011

Magen!

Så här stor har min mage blivit, nu är jag i v.28, v.29 på tisdag:
Jag smörjer in magen varje gång jag duschat med Weledas havandeskapsolja så att jag förhoppningsvis inte får så stora bristningar, än så länge så har det inte blivit några bristningar men det är ju en bit kvar och på något sätt ska väl magen lyckas bli ännu större. Hur det ska gå till kan jag inte begripa :)

Min rumpa har märkligt nog vuxit lika mycket som magen känns det som!!! :) Kan nog bero på socker-kilona och inte bara graviditets-kilona.. ähum :)

Igår skickade vår byggentreprenör dom slutgiltiga ritningarna som de kommer att bygga efter, så här ser de ut: 

Bottenvåningen:

Ovanvåningen:
Vi har gjort en hel del ändringar, flyttat dörrar, garderober, lagt till kamin m.m. men nu är vi nöjda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar