Bloggportalen Statistik

fredag 30 september 2011

Vår son!

Idag har jag varit ledig och ägnat dagen åt att gå till sjukgymnasten, lämnat blodprov och sen åkte vi och gjorde tillväxtkontroll via ultraljud och fick då även veta att vi väntar en son! Det var ingen tvekan om saken, snutten och pungen syntes väldigt väl! :)

Så jag får köpa en blå mössa till den röda Villervalla- overallen som jag köpte på rea! :) Så ser det lite pojkaktigare ut :)

Jag har ju varit tvärsäker hela tiden på att det var en pojk och jag har kallat honom för Nils i flera veckor nu! Men nu får vi verkligen fundera på om det är en "Nils" som är i magen? Vi funderar lite på Herman också men det kanske låter konstigt att heta Herman Norrman, det rimmar ju verkligen :)

På söndag har vi första visningen på lägenheten, ska bli spännande och se hur mycket folk som kommer! 

Här är ett videoklipp från ultraljudet idag:

Här är några bilder från lägenheten, bilderna som ligger på Hemnet:







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar