Bloggportalen Statistik

lördag 9 april 2011

Vårstädning!

Idag har vi varit hos mina föräldrar i Vaggeryd och hjälpt till med vårstädning samt bytt till sommardäck på bilen. Man vet att våren har kommit på riktigt när sommardäcken åker på! :) Härligt! Jag längtar sååå himla mycket till sommaren! Vi har krattat supermycket löv idag och gjort fint i trädgården, blev göörbra :)

Vi var även och hälsade på hos morfar i deras nya lägenhet, förhoppningsvis så är mormor snart frisk nog att kunna flytta dit också. Nu har det gått ett halvår sedan mormor fick sin stroke och hon har gjort sådana fantastiska framsteg, hon är så gott som återställd förutom att hon ännu inte kan gå utan sitter fortfarande i rullstol. Mormor är en riktig kämpe och en sann förebild!

På måndag åker jag och min kollega Rickard till Dortmund, Tyskland och ska vara där i jobbet ända till fredag, kommer sakna mina älsklingar Pontus och Ronja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar