Bloggportalen Statistik

tisdag 19 april 2011

Oh boy!

Idag har det verkligen varit full rulle heeeela dagen, och sen när jag kom hem från jobbet så fortsatte jag stressa vidare och kastade mig iväg till gymmet för Bodyjam! Körde Bodyjam i söndags också så nu börjar koreografin sätta sig! Det blir så mycket roligare när man kan koreografin för då kan man verkligen ge allt! Imorgon är sista dagen på jobbet och sen är jag ledig ända till tisdag. Imorrn eftermiddag så ska jag fika med Johanna och sen blir det Zumba på kvällen, woho!

Känner mig lite partysugen, man kanske skulle ta och gå ut i helgen? Senast jag var ute var då Pernilla fyllde 30 år för två veckor sedan, det var superkul men jag var rejält seg dagen efter :) Nuförtiden börjar det nästan inte kännas värt att gå ut bara för att man är så seg dagen efter, ålderstecken?? :) 
Här är ett kort från Pillans 30- årsfest!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar