Bloggportalen Statistik

torsdag 31 mars 2011

Torsdag!

Ja, då är det redan torsdag och den är dessutom snart slut! Veckorna bara flyger förbi! I förrgår var jag på yoga och igår var jag på Zumba, det känns jättebra med träningen och jag känner mig full av energi!

Idag dök det upp ett intressant hus på Hemnet som vi ska åka och kika på, det ligger i ett av de områden som vi har "ringat in" som klart tänkbart läge, Huskvarna Petersberg. Så här ser det ut:
Det är 108 kvm boyta + 57 kvm biyta, det är 3-4 sovrum så det kanske är lite för litet huset.. Men vi ska åka och kika så får vi se vad vi tycker!

Idag var jag på det nyutbyggda Intersport på A6, det var gigantiskt! Jag handlade med mig ett nytt träningslinne och en jättefin tröja! Imorgon efter jobbet ska jag åka till Jessies jobb och kolla om jag kan hitta några snygga partykläder som jag kan ha till på lördag då jag ska på 30- årsfest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar