Bloggportalen Statistik

måndag 28 mars 2011

Nät- shopping!

Nu har jag fyllt på mitt förråd med mina favorit- produkter! Jag har äntligen hittat en sida på nätet som säljer REF som är ett av mina favoritprodukter när det gäller torrschampon och argan- olja till håret. Annars använder jag Joico som märke när det kommer till schampo, balsam och inpackning.
Jag brukar beställa från strawberrynet.com som är en kanonbra sida med bra märken, superbilliga priser och fri frakt.

Detta beställde jag idag från bangerhead.se:

Torrschampo från REF. Så himla bra när man försöker tvätta håret endast var tredje dag för att inte slita på det. Spreja i på morgonen och det känns nästan som nytvättat och blir fräscht direkt och håller hela dagen, kanonbra! Detta är ett torrschampo som inte torkar ut håret som vissa andra torrschampon har en tendens att göra.

Mirakeloljan för torra, trassliga och frissiga hår! Tränger in i hårets kärna och reparerar och stärker. Argan oil en naturlig olja utvunnen ur Arganträdets nöt, 95% organisk med naturlig konservering och har otroliga vårdande egenskaper. Argan Oil skiljer sig från övriga på marknaden som är utblandade med andra billigare oljor - Argan Oil består enbart av exklusiv ren Arganolja. Eftersom jag slingar mitt hår blont så blir det ju ganska torrt och då gör denna olja susen!


Joicos K-Pak Deep Penetrating Reconstruction åkte också med i kundvagnen på bangerhead.se! Normalt köper jag Joicos produkter enbart på strawberrynet.com för att det är lite billigare än på svenska hemsidor men nu kände jag mig lite slösaktig och min inpackning börjar ta slut så det fick bli en sådan här också. :)

Jag bara älskar Joicos produkter, sedan jag började med deras produkter så har jag verkligen märkt en stor skillnad på mitt hår, dessa schampon och balsam använder jag (för blont hår, precis som inpackningen ovan):





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar