Bloggportalen Statistik

söndag 5 oktober 2014

Höstmys

Jag är så glad över att vi tänkte om och sålde huset i så god tid innan vi flyttar! Hade varit jobbigt annars att ha det hängandes över en och inte heller veta utgången!

Just nu är det så extremt många bollar i luften med allt från att laga bilar, köpa ny bil, läkarbesök, föräldramöten, välja material till huset m.m. m.m, så då är iallafall husförsäljning en sak vi kunnat bocka av på vår lista!

Jag tror inte att vi nånsin kommer känna att vi är helt färdiga med huset i Knois men ack så skönt det ska bli när vi har landat och är färdiga med de tyngsta bitarna och kan ta resten lite pö om pö.

Jag har tänt min nya lykta som jag köpte på Living and room-partyt, helt underbar är den! Så kul med saker som man förälskar sig i! :) Blir riktigt mysigt sken från den. Höstmys deluxe!


    Assistent Nils

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar