Bloggportalen Statistik

tisdag 19 augusti 2014

Knådning och möbel-låning

Idag har vi fixat vidare här hemma, men vi fick veta idag att fotografen inte kunde torsdag så han kommer istället på måndag kl.11, så nu har vi inte så bråttom. Idag på förmiddagen var jag på massage så jag kommer nog sova gott inatt. Jag var rejält stel trots att det bara var 3 veckor sedan jag var på massage sist men det beror väl på att man bär runt och lyfter barn hela tiden. Linnea väger ju bara 7 kilo värre är det väl med 17 kilos- Nils som gärna vill bli buren på fortfarande! Ska testa Hot stone-massage nästa gång som ska vara väldigt effektivt!

Sedan åkte vi till mina päron och lånade en fåtölj med pall, läslampa och en krukväxt att inreda allrummet med inför fotograferingen samt visningarna. Blev väldigt bra! Vi ville inte köpa en fåtölj nu eftersom vi inte vet vad vi vill ha sen i nya huset så bättre att låna nu och känna efter sen vad vi vill ha i Knois.

Nils är så rolig, nu precis när vi gick nerför trappan efter att vi lagt Linnea så sa Nils "nej mamma, hålla räcket! Inte trilla!" Så det var bara att lydigt göra som Nils sa och hålla i räcket när vi gick ner haha! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar