Bloggportalen Statistik

fredag 8 augusti 2014

Höstblåsor a.k.a. Helvetesblåsor

Mina vidriga blåsor på tungan försvann efter cirka 1 vecka, tack och lov!! Absolut bland det värsta jag varit med om. Jag är ganska övertygad om att det var höstblåsor jag hade, det stämde in precis på 1177:s beskrivning iallafall. Och jag har inte haft det innan därav så blev det ju så illa som det blev.

Inget av apotekets läkemedel fungerade, så det var bortkastade pengar. 
Så det enda som fungerade var helt enkelt att bara härda ut, och dricka fil och vatten. När det var som värst så satt jag med tungan doppad i ett glas med isvatten..! Haha, misär! :)

Men nu är det över, så nu ska jag bara njuta av att vara HELT frisk!! 

Dock så finns det fördelar, jag gick ner nästan 3 kilo!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar