Bloggportalen Statistik

lördag 2 augusti 2014

Barnvakt

Har inte tiden på min sida just nu, får bättre mig till imorgon istället :)
Tungan känns en aningens bättre idag, gör lite mindre ont, så det känns ju positivt. Men en sjujäkla massa blåsor kvar som smärtar och hela munnen känns svullen av tungan. Det här bland det absolut värsta jag varit med om, har mycket, mycket hellre en gipsad arm kan jag säga!

Så Göteborgs-vistelsen var en pärs för mig, men resten av familjen hade jättekul! Och jag hade också kul men det är ju jobbigt att gå runt så här. Nils hade galet skoj på Liseberg och jag älskar verkligen Liseberg också! Vi kom dit 11 på onsdagen och lämnade kl. 21, och då hade nog Nils gärna stannat lite till...! :) tiden gick ruskigt fort och det känns nästan lite tråkigt att vi inte ska dit förrän nästa år igen.

Igår så var faster Frida och Mattias barnvakt åt kidsen så jag och Pontus kunde åka ner till Göteborg city och äta lunch samt gå runt i massa butiker, så härligt! Det är verkligen så uppskattat när man får chans till barnvakt!! 

Pannkakor till frukost


Fil var det enda jag fick i mig på hotellfrukosten, kul jul :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar