Bloggportalen Statistik

onsdag 9 juli 2014

Sommarkvällar

Jag är verkligen en vintermänniska och trivs inte alls när det är så här varmt men sommarkvällarna nu är ljuvliga! Barnen sover, sitta ute i det ljumna vädret och så ett glas vin, det är livskvalité!

Ortopeden ringde mig igår och förlängde min sjukskrivning till den 30/7..! Och nästa vecka ska jag träffa arbetsterapeut. Väldigt långdraget detta, längre än jag trodde. Och han förberedde mig på att det kommer kännas som ett bakslag då gipset åker av, och att jag då inte kommer kunna göra lika mycket som jag gör nu med gipset. Gipset skyddar ju hela tiden när jag använder armen och jag kan ju inte göra rörelser som annars hade gjort ont. Så jag förbereder mig på det värsta!

I förrgår passade svärmor Linnea när jag hämtade Nils och igår kunde Lina och Petter hjälpa till då de var på kort visit efter att ha varit på Roskilde festivalen och nu skulle hemåt Umeå igen.

Nästa vecka ska jag bo ute i Knois några dagar så jag får hjälp med båda barnen eftersom förskolan är stängd. Det var en bra lösning! Så får Nils åka traktor, bada i sjön och vi har köpt en flytväst till honom så vi kan åka lite båt!
Nej, hon ligger inte i solen. Bara blixt på kameran :)


1 kommentar:

  1. Har du nu lärt dig din läxa att inte hoppa över staket?:-) Tycker synd om dig men snart är allt som vanligt!

    SvaraRadera