Bloggportalen Statistik

söndag 13 juli 2014

Selfie

Linnea har upptäckt en kompis i spegeln som hon tycker är rolig att leka med haha! Innan så låg hon länge och tittade och skrattade mot spegeln, hihi så söt! 
Nils framgångar på pottan fortsätter, han både kissar och poopar på den! 
Och nu vill han även tömma och spola ur den själv, duktiga killen!

Idag har vi städat hela huset, skönt när det är rent och fint när man ska iväg. Ska bli kul med en vecka på landet, Nils tycker nog det är kul med miljöombyte en hel vecka!

Linnea testade hoppgungan igår som vi fått låna av familjen H, hon tyckte den var väldigt rolig! Hon har blivit ganska stadig på benen och gillar att "låtsas-gå". Hon är ju en fena på att krypa och har blivit snabb också, brorsan har lärt henne hur man gör :)

Hon ammar nu bara på nätterna och sen kväll och min mjölk har anpassat sig nu så det gör inte så förbaskat ont längre, skönt det!
Jag börjar ana att min månatliga kvinnliga "förmån" är på väg tillbaka efter graviditeten, känns som att jag har haft PMS nu några dagar, mitt humör har varit något svajigt! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar