Bloggportalen Statistik

fredag 18 juli 2014

Gipsfri!

Idag har jag äntligen blivit avgipsad! Jag träffade även arbetsterapeut och fick göra lite olika övningar som jag nu ska göra hemma. Det är vissa rörelser som gör sjukt ont men jag fick även med mig ett handledsskydd som jag ska ha nu i början när jag gör vissa aktiviteter. Men åh vad skönt det ska bli att duscha nu utan att ha en inplastad arm, och att sova utan gipsad arm! Ja listan på fördelarna utan gips är många hihi :)

Vi var i Aneby på lekparksletning jag och Nils för några dagar och vi hittade flera lekparker, men en särskilt som Nils älskade! Så där har vi varit 3 gånger nu redan :) Den ligger i en park vid ån och nära tågstationen i Aneby och det märks ju att lekställningsföretaget Hags finns i Aneby för denna lekpark var fylld med splitternya Hags- lekställningar. Kul med lekplatser som är så bra för småbarn!

Nu är vi hemma allihop, veckan har gått jättebra! Men imorgon hoppas jag att Nils vill ta sovmorgon efter en vecka med väldigt tidiga morgnar! :) Stor eloge till svärföräldrarna som har stått ut med familjen cirkus!! :) och tack för att ni tog emot oss överhuvudtaget!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar