Bloggportalen Statistik

lördag 7 juni 2014

Kickbike-premiär!

Idag har Nils premiäråkt på sin gulliga kickbike och använt sin hjälm för första gången! Hans kickbike har två hjul bak så den är enklare att åka på än de andra med bara ett hjul bak. Och så en söt korg på framtill som han kan samla sina stenar i hihi :)

Igår hade vi besök av familjen S, jättetrevligt och hela huset fullt med barn! Vi grillade och jag testade att göra en ny dessert som jag inte gjort innan, chokladfondant. Riktigt gott med glass och jordgubbar till!

Nu ska vi grilla igen, grillen går varm här hemma...! Hej hopp och hoppas att ni har haft en trevlig nationaldag!

1 kommentar:

  1. Hejsan Linda!
    Jag sökte på festhäfte till bröllop och kom in på din sida. Vi ska gifta oss i augusti och är i full gång med just den planeringen. Hade du velat maila mig ditt häfte så jag ser hur ni gjort i word? Hade varit super snällt! emma_joensson@spray.se Hur skrev ni ut i färg? På egen skrivare eller på tryckeri? Vi har ingen egen och på jobbet har vi bara svart vit. Mvh Emma

    SvaraRadera