Bloggportalen Statistik

måndag 16 juni 2014

Inspirerad av sin mor, och förtältsbygge

I fredags kväll så var vi hos familjen S och hämtade en gungställning som vi ska ha ute i Knois, den ska bara få en liten makeover först! Vi bjöds även på kvällsfika och barnen lekte. Nils har nog blivit inspirerad av mig och min störtdykning mot stenplattorna för han gjorde samma sak men skrapade upp sin lille näsa och panna istället! Lille skrutt, men tur att han inte landade på munnen för då hade nog hans tänder farit illa. 

Blåslagen liten hjälte:

Pontus var hos Pia med familj igår och fick lära sig sätta upp förtältet till husvagnen vi ska hyra i sommar. Jag som är handikappad fick stanna hemma med kidsen, mina föräldrar kom förbi och käkade lunch och hjälpte mig med barnen. Hoppas nu att Pontus kommer ihåg hur man sätter upp förtältet tills när vi ska åka..! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar