Bloggportalen Statistik

torsdag 19 juni 2014

Busy day

Det var en lång dag på sjukhuset, trots att jag kunde åka hem mellan sprutan och röntgen. Sprutan var lite läskig, den var ju radioaktiv så de var först osäkra på om jag fick amma med den i kroppen. De kollade upp det och den visade sig vara säker att amma med. Men jag pumpade ändå ut en omgång först och slängde, för säkerhets skull. Domen efter röntgen blev ytterligare 2 veckor med gips, förhoppningsvis ska väl det räcka! Men jag fick åtminstone ett midsommarfint neongrönt gips och detta är lite tunnare och bekvämare.

Väl hemma från sjukan så körde vi en turbostädning och sen kom ett par på besök som är intresserade av att köpa vårt hus! Vi kanske gör så att vi kör utan mäklare och säljer privat, mäklaren skulle ju trots allt ha 60 000 i fast avgift och sen ytterligare 10 % på allt över utgångspris. Och skönt att slippa hålla visningar! Vi ska räkna lite på vad vi vill ha för huset och sen får vi se om vi kan komma överens om ett pris. 



4 kommentarer:

  1. Å såg din kopp kaffe och blev brutalt sugen.. Längtar till imån!! Kaaaaffe!! Å suckigt med gips ytterligare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, har du kaffe-detoxat? Det skulle jag nog inte fixa! :)

      Radera
  2. Haha, nä, men håller mig till en kopp om dagen och senast runt 16.. Annars är jag vaken hela natten och får ooooont i magen.. Men snart! Snart är det morgon! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ligger nog på 4 koppar om dagen, borde nog dra ner egentligen.. Men ack så gott!

      Radera