Bloggportalen Statistik

måndag 23 juni 2014

Befrielse!

Nils tassade in till oss redan kl. 04:30 inatt. Eller "tassar" är väl fel ord, Nils kan ju inte gå någonstans utan han måste springa hela tiden. Så han springer in till oss, och slänger igen dörren bakom sig och hoppar sedan upp i sängen och somnar om haha :) Tänk om man själv skulle göra så..

Klockan 07:45 när ortopedmottagningens telefontid började så slängde jag mig på luren (undrar om dagens kids vet vad "luren" är??) och fick första lediga tid 11:00. Och den känslan när gipsteknikern tog av det skavande gipset var obeskrivlig!! Vilken sjuk lättnad, helt underbart. Hon tyckte att det var konstigt gjort, men hon som gipsade mig sist var inte gipstekniker så därför blev det väl inte lika bra.. Nu var det iafllafall ett proffs som gjorde nya gipset och det känns superbekvämt, härligt! Min energi bara flög in i mig, när man går och har ont så har man ju absolut ingen energi och humöret är ju inte på topp om man säger så.

Efter gipsningen så åkte jag och handlade, köpte även 2 nya krukor med 70% rabatt och pelargoner och margueritas, 2 för 39:-, billigt billigt! :) 

Nytt, bekvämt gips!

Nya krukor och blommor till fyndpriser!

Nils i morgonskrud





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar