Bloggportalen Statistik

onsdag 7 maj 2014

Vägningsdag

Igår kväll var det multitasking på hög nivå. Pontus jobbar eftermiddag så jag nattar båda barnen. Inte det smidigaste eftersom Linnea äter så himla ofta på kvällen för att klara sig hela natten. Så igår när jag skulle lägga Nils så låg Linnea i sin vagn och jag hoppades på att hon skulle sova så pass länge att jag skulle hinna natta Nils. 

Jag hann inte mer än att sätta på Nils pyjamasbyxorna så började Linnea skrika nedifrån. Så jag fick gå ner och vagga vagnen tills hon somnade igen. Nils såg sin chans att ställa till med något bus på övervåningen. Så när jag kommer upp så har Nils fått tag på en förpackning våtservetter, plockat ut dem och tillverkat sig en fin halsduk haha! Linnea sov som tur var iallafall ända tills Nils hade hunnit somna, hon började pipa precis när han somnat. Tur! Så spännande är mina kvällar denna vecka hihi :)

Igår var vi i Knois, jag avverkade en powerwalk ner till sjön och tillbaka. 
Så jag hann få ihop totalt 1,1 mils promenerande under denna viktväktar-vecka (onsdag-onsdag). Jag har ju dock inte varit lika duktig när det gäller käket denna veckan, helgen var inte kalorisnål om man säger så!

Så vågen idag visade endast -0,3 kg..! Men jag är glad att det åtminstone är minus-siffror! Nya tag denna vecka!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar