Bloggportalen Statistik

söndag 4 maj 2014

Grillning av ALLT!

Igår firade vi vår bröllopsdag lite lätt, två dagar för tidigt. Jag hade köpt en grill till Pontus i bröllopspresent, det är ju liksom något speciellt med män och grillar. De har ju ett särskilt band till varann haha! Så sedan han fick grillen igår så har ALLT grillats, men inte mig emot! :) Av Pontus fick jag presentkort på en skönhetssalong och det passade perfekt, behöver en liten "renovering" av mig själv inför sommaren!

Vi var ute en sväng i Knois igår och hälsade på och idag var mina föräldrar här och åt lunch- grillade korv med bröd, attans så enkelt men gott! Nils fick åka med i grannungarnas elbil, han åkte nog i en timme minst innan han tröttnade! 

Sen har jag powerwalkat idag, kan behövas! Denna helgen har inte varit bra points-mässigt och jag har till och med tagit en del av mina veckobonus-points... Tur då att det finns en bonus att plocka av! :) Imorgon måste jag knata minst en halv mil åtminstone så att jag förhoppningsvis går några gram även denna vecka! -2,6 kg hittills ju, och mer ska det bli!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar