Bloggportalen Statistik

tisdag 22 april 2014

Picknick i Stadsparken

Igår åkte vi och köpte med oss sallader och begav oss sen till Stadsparken där vi åt lunch och lekte på lekplatsen. Dem har ju bra grilllplatser där också så nästa gång tar vi nog med oss korv med bröd och grillar! Nils ville så gärna leka i borgen för de större barnen, tänk att man hela tiden ville bli större och äldre när man var liten, nu vill man istället bli mindre och yngre... haha! :)

Sen begav vi oss hemåt, Pontus kollade bilen som har börjat låta konstigt. Visade sig vara handbromsen som var helt paj, så den får vi fixa nu framöver.

Sen gick jag ut på en 40 minuters powerwalk utan barnvagn, så skönt att kunna svänga på armarna haha :) 

Nils skrämde livet ur mig igår, han är ju i en riktig bus-fas just nu (eller så är det sån han är haha). Nils var på övervåningen och jag satt nere och ammade Linnea. När Linnea ätit klart så gick jag upp och jag såg inte Nils någonstans och det var knäpptyst. Jag skulle bara lägga in strumpor i garderoben i stora sovrummet och sen skulle jag leta upp Nils tänkte jag. Men när jag öppnar skjutdörren till garderoben så står Nils där inne och skrämmer livet ur mig!! Har han bara stått där och väntat, han visste ju inte att jag skulle lägga in strumpor just då?? Antagligen så skulle han bara gömma sig, men jisses vad rädd jag blev haha :) Busunge..!






Och så här går det när mannen tvättar..! Tänk vad roligt om ens kropp såg ut såhär haha! Suck, när jag äntligen hittat bra strumpbyxor, grrr!




1 kommentar: