Bloggportalen Statistik

torsdag 24 april 2014

Första dagen som viktväktare!

Idag har varit min första dag som Viktväktare! Och det har gått väldigt bra! Viktväktarnas app är så bra!! Jag har vägning på onsdagar så det ska bli väldigt spännande att se på onsdag vad det har gett för resultat! Jag ammar ju 100 % så jag får äta extra många points p.g.a. det. 

Jag gillar också att man har bonus-points varje vecka som man kan använda sig av, det gör det lite lättare tror jag. Sen är det också så skönt att man kan äta precis som man brukar, och inte behöver skippa potatis t.ex. (som jag älskar), men att man äter mindre istället! Jag tänkte på det nu när vi åt spagetti och köttfärssås och jag vägde upp hur mycket jag fick äta. Det var ju ungefär hälften av det som jag brukar kunna klämma i mig..! Men visst sjutton blev jag mätt ändå, så onödigt att trycka i sig massa extra som man egentligen inte behöver. 

Idag var jag och Linnea ute i Knois och hälsade på under förmiddagen. Svärmor är på bättringsväg från operationen och hon orkade till och med gå en liten promenad! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar