Bloggportalen Statistik

måndag 31 mars 2014

Pomp och fasterbesök

Igår var jag på Pompdelux-party hos Emma på förmiddagen. Vår- och sommarkollektionen var såå fin, jag älskar verkligen Pompdeluxkläderna! 
Jag köpte ett par shorts och en solhatt till Nils. Storlekarna börjar ju först på 80 så Linnea får vänta lite till!

Vid lunch kom Frida och Mathias och hälsade på! Vi fikade för första gången i år utomhus, så skönt väder! Sedan tog vi en promenad och Nils somnade i vagnen. Det är skönt med sommartiden för den gör att Nils sover en timme "längre" på morgonen! Idag fick Pontus väcka honom när det var dags för att åka till förskolan, det är inte ofta som det händer! :)

Min nacke är tilltygad, jag har fått ovanan att somna halvsittandes när jag ammar på natten. Så nu är jag helt stel i nacken. Får bli en massage snart känner jag!

Årets första fika ute


Safi Little Shorts Pompdelux

UFA Hat Pompdelux


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar