Bloggportalen Statistik

fredag 28 mars 2014

Amningshjärna delux

Åh vad jag är trött på min amningshjärna! 
Flera gånger per dag så går jag in i något rum för att hämta något men glömmer bort vad. 
När jag lagar mat och öppnar kylskåpet för att hämta en ingrediens så har jag glömt bort vad jag ska ta så fort jag öppnat kylskåpsdörren. Så då står jag och stirrar som en zombie någon minut innan jag kommer på vad jag ska ha.

Igår när jag skulle åka och hämta Nils så körde jag förbi förskolan och fick åka ett varv i rondellen och tillbaka, haha! Det är ju inte så att det är första gången jag åker till förskolan..! Om det är nånstans jag borde åka på automatik så är det ju dit!! :) Jag var likadan när jag ammade Nils, hjärnan blev som sirap. Undrar just vad det beror på??

Men man kan ju vara förvirrad även utan amningshjärna. När jag och Jessie var och handlade på Ica Maxi igår kväll så försökte Jessie trycka in petflaskor i automaten för burkar hehe! Hon skyllde på "jagjobbarförmycket- hjärna"! Finns en ursäkts-hjärna för allt. :)

Jaha, då var det fredag igen! Denna vecka har gått ruskigt fort. Nils var på förskolan till 14:30 igår och sen när vi kom hem så var vi ute i trädgården och lekte i sandlådan, lekte med ballonger och spelade fotboll. Så härligt när man kan vara ute i skönt väder!


Skönt att ligga och mysa i sängen när storebror är på förskolan :)


Nu måste vi få tummen ur och installera nya bilbarnsstolen i bilen för Nils har börjat använda den som fåtölj framför tv:n!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar