Bloggportalen Statistik

söndag 16 februari 2014

Bra dag

Idag har det varit en riktigt bra dag! Johanna och Vincent kom hit vid 11 och vi åt en god söndagslunch. Vi hann även med att baka hallongrottor och medan Nils och Pontus sov middag så gick jag, Johanna, Linnea och Vincent på en ganska lång promenad. 

Jag är jättenöjd med vagnen vi köpte! 
Vi har haft den inne idag så Linnea kan ligga och sova i den. Perfekt att fälla över suffletten så kan inget flygande främmande föremål träffar henne när Nils är i farten..! :) Vi kommer få stor nytta av vagnen, det är jag säker på. 

Nu ikväll har jag sorterat ut barnkläder som jag ska sälja på loppisen den 1 mars i Hakarps församlingshem. Man får sälja 75 plagg per säljare men det blir inget problem att få ihop så många plagg kan jag säga..! :) Ska bli skönt att få loss plats i garderoberna och dessutom få lite pengar för det! Men det är ju svårt att prissätta, vad är prylarna värda liksom? Man vill ju få det sålt så det får ju inte vara för dyrt men sen vill man ju inte sälja det för billigt heller..! :) Men jag kommer nog sätta alldeles för låga priser iallafall, det brukar bli så, svensk som man är haha! :)

Barnet på bilden är ej till salu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar