Bloggportalen Statistik

måndag 6 januari 2014

V.39!

Idag hade vi familjen S hemma på lunch! Det var fullt ös som sig bör med fyra stycken busiga ungar! :) Det var trevligt att hinna ses nu en sista gång innan bebis kommer! Nils fick sova lite senare idag eftersom vi hade gäster och somnade vid 14:30 och var enormt svårväckt, så jag hoppas att han kan somna i hyfsad tid ikväll iallafall eftersom han ska till dagis imorgon för första gången på två och en halv vecka! Kul för Nils att träffa kompisarna och fröknarna igen!

Idag går jag in i v.39! 95,4 % avklarat av graviditeten! På onsdag ska jag till frisören, men det är sista "måste hinna göra"- saken innan förlossningen så sen är jag redo och enormt villig för att åka in till BB! Nu är jag väldigt färdig med att vara gravid känner jag hehe :) Nätterna är jobbiga och jag känner mig aldrig riktigt utvilad oavsett hur mycket jag vilar. Bara att lyckas vända sig i sängen är oerhört plågsamt..! Imorgon ska jag till MVC så det ska bli spännande nu när det var några veckor sedan jag var där.

Jag läste igår att färsk ananas ska vara bra för att få igång förlossningen, så det ska jag testa first thing på torsdag hihi :)

Här är en bild efter stormen idag haha! :) :


Nils och tvillingarna, lille Oscar är också uppe och knallar runt nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar