Bloggportalen Statistik

måndag 2 december 2013

V.34

Idag går jag in i v.34, blott 48 dagar kvar! Jag fick en tid hos sjukgymnasten den 9/12 men det känns långt bort just nu för besvären blir bara värre dag för dag tycker jag. Jag kan bara gå eller stå kortare stunder innan jag får ont och behöver vila bort värken. Det som gör mest ont är när jag ska resa mig upp, då gör det sjukt ont i svanskotan, så trycket mot just svanskotan verkar vara rejält! Kan inte komma ihåg att jag hade så ont just i svanskotan när jag väntade på Nils. Men nu är jag väl också betydligt mer sliten i kroppen kanske än vad jag var då haha :)

Nils sov bra inatt, somnade kl. 20 och sov till 07. Jag sov betydligt sämre då Nils låg som klistrad mot mig och var het som en kamin samtidigt som han låg och sparkades och rev/nyptes. Härligt..! Snart måste vi påbörja Operation: vänja Nils vid sin egen säng. Vi tänkte göra det när han är helt frisk igen. Någon strategi har vi dock ännu inte kommit fram till.. :) Men det ska gå för jag blir tokig av att sova så här lite... Och vi behöver nog få åtminstone några veckors sovro innan bebis kommer.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar