Bloggportalen Statistik

fredag 22 november 2013

Kakmonster och svanskotor

Då var det dags för helg igen! Jag har fått ont i svanskotan som tusan så jag hoppas det blir bättre under helgen med lite vila. 

Nils har blivit som tokig i pepparkakor, och han vet vart dom befinner sig. 
I förrgår kom jag på honom med att ha öppnat skafferiet, tagit pepparkakslådan och satt under köksbordet och mumsade för fullt! 
Busungen :) Han har sovit bra de senaste dagarna och somnat i bra tid, men somnar endast i vår säng mellan oss. Sen ligger han och sparkar oss i sömnen så vi vuxna har inte fått sova särskilt bra i veckan.

Jag funderar över hur vi ska göra nu med det här att han inte vill sova i sin säng längre.. Vi tycker ju att det viktigaste är att han får sova så att han orkar med dagis, därför har vi låtit honom sova med oss för att det är det enda som funkar. Men det är ju lite lurigt om han nu vänjer sig vid detta och jag kan tänka mig att det då blir ännu svårare att sen vänja honom vid sin egen säng. Hmm, svårt det här!

Michaela och Jonas Olle fick igår en lillebror! STORT grattis till er!! Nu börjar man känna att det närmar sig för oss också...! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar