Bloggportalen Statistik

måndag 7 oktober 2013

Ny vecka och ny graviditetsvecka!

Idag går jag in i v.26 och det firade jag med att få rejält med kramp i låret! Okej att man brukar få det i vaden, men inte i låret. Typiskt nog så hände när jag gick i en trappa på jobbet så hela benet vek sig och jag ramlade i trappan!! Maximal otur hehe :) Men jag tog emot med armarna så det gick bra och sen var det massa medarbetare som hjälpte mig upp, dem trodde väl att förlossningen startade eller nått... :)  

Men nu när "kramp-perioden" i graviditeten har börjat så är det hög tid att skaffa stödstrumpor, jag ska svänga in på apoteket imorgon och köpa det tänkte jag.

Idag var jag ju också tillbaka på jobbet efter en veckas sjukdom, jag är ju inte helt 100 än men som sagt så kommer jag nog vara kroniskt förkyld nu ett bra tag! Superkul att vara tillbaka på jobbet igen och min energi var på topp iallafall!

Igår var vi och hälsade på familjen S i Skillingaryd, vi har inte setts sedan vi var på Borås djurpark i somras, så det var hög tid för ett besök! Barnen hade vuxit supermycket kändes det som, särskilt lille O som nu både kan krypa och gå med hjälp av gåvagnen!



Nils och farfar i fredags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar