Bloggportalen Statistik

fredag 11 oktober 2013

Freeeedag!

Idag har jag inte ätit något kött, åt tonfisk till lunch och nu ska vi äta lax till middag. Och idag har jag inte haft någon halsbränna överhuvudtaget, undrar om det har ett samband med köttfri dag eller bara en slump? Tåls att testas mer!

Igår var vi ju ute i Knois och firade svärmors 63-årsdag med blomma och smörgåstårta! Nils åt smörgåstårta för första gången och verkade gilla det! Räkor har han dock lite svårt, han tycker dom är svårtuggade.

Nä, nu får Pontus komma hem så vi kan äta snart, jag är vrålhungrig. Pontus är borta hela helgen på "älg-aktiviteter" och sen är han även borta mån till onsdag. Jag känner mig något trött på all denna jakt. Med två heltidsjobb, en 1,5-åring, bebis på väg och hus så känns det som att annat än jakt behöver prioriteras!!




3 kommentarer:

  1. Kött är ju väldigt svårsmält för kroppen. Jag får halsbränna av typ karré även när jag inte är gravid, så du har säkert rätt!

    Haha, ja vad gör karln din. Män och deras hobbies! Petter är sån med sin fotboll :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Så gott med smörgåstårta!

    SvaraRadera