Bloggportalen Statistik

måndag 2 september 2013

Inskolningsdag nr.6



Idag på morgonen så var Nils inte sämre och efter att ha använt världens bästa uppfinning- nässugen, så var Nils fit for fight! Han sov bra hela natten också så det var skönt. Däremot så började brandvarnaren pipa vid 4 i natt, så som den gör när batteriet börjar ta slut. Men Nils vaknade inte av det som tur var!

Jag var med två timmar och åkte sen ifrån dagis vid kl. 10 och jag ska hämta honom vid 14. Om han nu somnar, annars så ringer de så får jag komma och hämta honom tidigare så han får sova hemma istället. Hoppas det går bra! Han blev inte ledsen när jag gick iallafall och det känns ju skönt. :) 

Jag ska passa på att pyssla med inbjudningar nu till mitt 30- årsfirande, skönt att kunna göra det i lugn och ro! Vi ska dela upp det och ha en lördag för släkten och en lördag för vänner. Det blir så stimmigt annars med mycket folk och barn här på en gång så det känns lugnare att göra så istället. 

Nils på sångstunden

Nils gillar de barnanpassade handfaten, ett sånt skulle man ha hemma tänker Nils

Ute och leker, Nils verkar inte bry sig så mycket om att mamma ska lämna en stund


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar