Bloggportalen Statistik

söndag 11 augusti 2013

Regnig söndag

Idag har det regnat i princip hela dagen men vi har ändå varit ute och fått lite gjort i trädgården och varit på lekplatsen med Nils. Nils tycker ju att det är kul att vara ute i regnet och det är det ju faktiskt om man bara är varm och torr så! :)

Nu har vi lagat och ätit sista rätten ur veckans matkasse. Matkassen denna veckan var nog sämst hittills! Nils fick till och med äta en barnmatsburk nu till middag istället för att han inte gillade maten, och Nils brukar ju äta det mesta. Till nästa matkasse-leverans så har vi bytt till den barnanpassade matkassen så det ska bli spännande att se vad vi tycker om det!

När Nils har somnat ikväll så ska vi festa på kräftor från Knois, mums! 
Sen imorgon bitti så blir det tidig uppstigning, vi har ju somnat vid midnatt i princip hela semestern så jag nog kommer vara rejält trött när jag kommer hem imorgon från jobbet, jag får nog lägga mig innan Nils då. :)

Trevlig söndagskväll till er!







2 kommentarer:

  1. Vi gjorde inte ens alla recept utan använde råvarorna till egna saker :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smart! Jag ångrar så att jag inte gjorde något eget med den fina laxen..! :(

      Radera