Bloggportalen Statistik

fredag 2 augusti 2013

Försvunnen make

Igår var jag och Nils hemma hos Nils mormor och morfar. Pontus var ju iväg och jagade och han var inte hemma förrän tidigt imorse! Det var ljust ute när han kom hem iallafall. Vet att jag vaknade när det ljusnade och såg att Pontus fortfarande inte låg i sängen, då blir man ju lite orolig! Men sen måste han ha kommit hem strax efter. Han kommer nog sova länge idag misstänker jag. :)

Nils mormor och morfar har gjort en grind och sätter upp ett "staket" (läs stege) vid bakgården när Nils kommer på besök så kan han springa runt fritt utan att vi måste jaga honom. Väldigt bra med dessa inhägnader! :)

På kvällen så tog morfar med Nils på promenad. De gick hem till Nils gammelfarbror och hälsade på. Nils hade skött sig så det hade gått bra. :) 
Kul att de hittar på lite saker på tu man hand!

När de kom tillbaka så drack Nils välling och fick svida om till pyjamas. Sen somnade han i bilen hem och fortsatte sova så jag kunde bara bära upp honom till sängen. Och han sov gott till klockan 08, smidigt!

På vägen hem så såg jag en stor älgtjur och ett rådjur, så jag kanske såg mer vilt på vägen hem än vad Pontus gjorde på hela natten?? Hehe!

Nils fick en glasstrut, lycklig pojke :)



Kidnappad av morfar

"Instängslad" även hos mormor och morfar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar