Bloggportalen Statistik

måndag 5 augusti 2013

Bebisrapport!

Idag går jag in i v.17! Tiden går fort, särskilt nu då jag har semester och föräldraledigt. Nästa vecka jobbar jag måndag och tisdag och går sen på föräldraledigt. Pontus börjar ju sitt nya jobb på onsdag nästa vecka, spännande! 

Sedan har vi inskolningen den 26 augusti och jag börjar jobba igen 10/9. 
Då är jag redan i v.23, ja tiden kommer nog gå betydligt fortare denna graviditet än vad den gjorde med Nils. :)

Jag mår bra, förutom att jag är trött och har ryggont på kvällen. Tröttheten kan ju kanske också vara Levaxin-dosen som inte stämmer helt. Annars mår jag som vanligt vilket är skönt! 



3 kommentarer:

  1. Snart dags för rul!! Vill ni veta kön? Veckorna flyger verkligen förbi andra graviditeten! Jag gick fråga min barnmorska senast vilken vecka jag var i för jag hade verkligen ingen koll :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, rul nästnästa fredag! Vi hade först bestämt att inte ta reda på kön, men nu har vi ångrat oss. :) Kan inte låta bli! :) Men vi ska nog hålla det för oss själva tror vi..! Så får det bli en hemlis för familj och vänner tills dropdown :)

      Radera
  2. det blir ju lite mer personlig relation med den där inne när man vet vad man väntar. Man knyter an på ett helt annat sätt. JAg sa också att jag skulle hålla det hemligt, men så fort jag fick reda på det kunde jag inte hålla mig. Jag är dålig på sånt. vill gärna att folk ska få veta vad de ska få i julklapp också eftersom jag är så ivrig :-)

    SvaraRadera