Bloggportalen Statistik

söndag 7 juli 2013

Sommardag

Idag har vi haft en riktigt härlig sommardag! Det känns som att det är den första riktiga sommardagen, kanske för att jag har semester nu såklart. :) Mot och far var här och åt lunch och sedan badade vi med Nils och Pontus och pappa slog i pinnar till stängslet. 

Mamma hade med sig en present till Nils, en apa och en t-shirt! Apan är speciell för det är en likadan apa som jag hade när jag var liten och den var min absolut största favorit! Den finns kvar och är så sliten så den knappt har någon päls kvar :). Så himla kul att hon hittade en likadan apa! Nils gillade den och jag hoppas att denna nu blir en favorit, Nils har ju fortfarande varken en snuttefilt eller ett mjukisdjur som han föredrar, men nu kanske!






Puss på Nils nya vän Apan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar