Bloggportalen Statistik

lördag 13 juli 2013

Grattis pappa 57 år!

Nu är vi hemkomna från Vaggeryd. Lilleman sover gott. Han har varit en riktig liten odåga idag och varit trotsig som tusan! :) Misstänker att det är värmen idag som förvandlat min son till ett litet monster, trots att Nils sov mellan 12-15 idag:) Nils invigde ikväll sin Batman- tshirt med tillhörande cape som jag köpte i Stockholm, hur söt som helst! Ser så kul ut när Nils springer och capen fladdrar efter haha :) I Vaggeryd grillade vi och åt tårta, är sååå mätt fortfarande! Nu däckar jag till kojs, natti!

Batman! Jag själv var utklädd till Fatman

Här hugger pappa av Jessies fot med en av sina födelsedagspresenter. Åtminstone på låtsas :)

Pontus har precis tagit en kall öl ur förrådet

Nils och mormor- bus

Morfar lär Nils att spela piano


3 kommentarer:

  1. Haha fatman! Skönt att höra att jag inte är den enda som kryper till kojs tidigt på en lördag! Sååå trött! Party party!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Woop, woop..! Men åh vad sugen jag blev på en kall fin-öl när de andra fick avnjuta detta.. Men, men, tiden för det lär komma så småningom också.. :)

      Radera