Bloggportalen Statistik

söndag 16 juni 2013

Zoo!

Idag har jag jobbat en massa timmar övertid, pengar som kommer väl till pass i vår semesterkassa! Bara att åka till djurparken kostar ju sjukt mycket pengar! Men bra är väl det i och för sig, djuren måste ju ha det bra och då får det kosta på. Vi ska till Borås djurpark med familjen S i juli och det ska bli jättekul, jag älskar djurparker! 

Förra året var vi ju på Kolmårdens djurpark och det var den absolut bästa djurparken jag har varit på! London Zoo och Köpenhamns zoo hade inte en chans mot Kolmården. Så om ni inte har varit på Kolmården så kan jag verkligen rekommendera ett besök dit. Vi sov över i Norrköping och det var väldigt skönt för det är ju väldigt jobbigt att åka så många mil fram och tillbaka på en och samma dag.

Nu ska vi kika på en film och njuta av söndagskväll. Jag har två lediga dagar att ta ut som jag inte har haft möjlighet att ta ut nu på grund av alla utbildningar och övrigt så imorgon är jag ledig och även på torsdag, så det blir en kortvecka för mig. Så skönt!

Trevlig söndag till alla er!


Nils fikar hos Erik, Cickan, Matilda och Rallan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar