Bloggportalen Statistik

måndag 24 juni 2013

Stadsparken

Denna vecka har jag kvällsjouren på jobbet så jag börjar inte förrän 14:00. Jag har inte haft kvällsjouren sedan någon gång innan jag gick på föräldraledighet, 2011! Så det känns lite märkligt att inte åka jobba förrän på eftermiddagen. Nu är det bara denna vecka och nästa att arbeta, sedan väntar 5 veckors ledighet! Tiden går så fort! 

Vi måste börja göra Nils schema till dagiset också, och vi skulle även göra en fotobok med Nils familj och släktingar som han kan titta i på dagis om han saknar oss.. Lille gubben, inskolningen kommer bli jobbig! Åtminstone för oss föräldrar, Nils kommer nog ha hur kul som helst, det är jag övertygad om.

Igår var vi på Stadsparken och tittade på djuren och lekte i lekparken. Vi hade tur med vädret för det var jättefint medans vi var där och sen började det ösregna precis när vi åkte därifrån. Nils tyckte det var kul att titta på djuren, men lamadjuret var lite läskig, men det tyckte jag också haha :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar