Bloggportalen Statistik

onsdag 26 juni 2013

Härlig sovmorgon

Igår åkte Nils och Pontus ut till Knohult och på kvällen jagade Pontus så de sov över i Knohult. Så imorse vaknade jag av mig själv, helt utvilad! Regnet smattrade mot fönstret och det var så skönt att ligga kvar och dra sig i sängen. Det var en skön känsla som jag inte känt på väldigt länge..! 

Sen lagade jag wok till lunch och lagom tills maten var färdig så kom familjen hem igen. Kul att få träffa Nils åtminstone lite innan jag åker till jobbet. :) Han somnade som en stock nu för han har varit uppe sedan sju och busat en massa i Sund hos Olle. Pontus sa att Olle och Nils lekte jättebra tillsammans, på ett helt annat sätt än tidigare. När de busat en stund så la de sig båda på golvet på varsin kudde och vilade, så sött haha! :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar