Bloggportalen Statistik

söndag 26 maj 2013

Morsdag!

Idag fick jag frukost, en blomsterkvast, glass och en teckning från min man och Nils på morgonkvisten! Alltid roligt med lite uppvaktning! :) Jag fick äggröra till frukost och Nils fick provsmaka. Han blev då helt galen och åt upp allt och till och med slickade rent tallriken!! Haha :) 

Sedan kom mamma hit vid halv 11 och vi åkte då och hämtade upp Jessie. Sedan for vi till A6 och Jessie bjöd oss på Mors dag-lunch. Sedan blev det lite shopping på A6 och IKEA. Medan vi var borta så var Nils och Pontus ute och lekte och Nils ramlade och slog i pannan i asfalten. Det blev bara ett skrubbsår som tur var så det gick bra, men ändå alltid otäckt. Sedan åkte vi tillbaka hit och även pappa kom hit. 

Pontus fick fara iväg för han skulle på älgmöte men han ska nog vara på väg hem igen nu så vi ska äta lite kvällsmat för att avsluta en trevlig morsdag!

Jag vill också passa på att gratta min svärmor och mormor såklart på Mors dag!

Äggröre-pojken 
Skrapad panna, aj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar