Bloggportalen Statistik

måndag 6 maj 2013

Jungfrufärd

Idag har Nils för första gången åkt traktor med sin farfar! Jag har ännu inte hunnit informera mig om hur han tyckte att det var, men han tyckte nog att det var spännande! Pontus och Nils har varit i Knohult hela dagen och varit mycket ute i det fina vädret. Jisses vad varmt det är ute, känns som att vi har gått från vinter till sommar direkt. 

Jag har precis lagat och ätit wok bestående av stekt ris, kyckling och grönsaker, receptet hittar ni under kategorin "Recept" här till höger! 

Nu ska jag sätta mig ute med kopp kaffe och invänta familjen!

Första åkturen med farfar på traktorn

Sjunga Imse vimse spindel med farmor är kul!
Nils inspekterar maskinparken. Det ser bra ut, tycker Nils

Mammas wok ska Nils få äta till lunch imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar