Bloggportalen Statistik

fredag 12 april 2013

Morgon- terroristen

Nils somnade ikväll igen kl.20:00! Men i morse vaknade han kl. 05:00!! Inte så farligt för min del eftersom jag ändå skulle gå upp vid kvart i sex, men stackars Pontus var inte lika road över att gå upp så tidigt i ottan hehe! :)

Den lilla Toyotan gick inte genom besiktningen! Handbromsen tog inte som den skulle, skit också, det skulle vi kollat upp innan. Så tråkigt att få ombesiktning, men men. Vi behöver ändå lämna in båda bilarna på service så då får vi fixa handbromsen samtidigt.

Ikväll har vi lagat en av våra nya favvorätter, kycklingwok med stekt ris, grönsaker och lite hetta, mums!

Imorgon blir det jobb för min del så ikväll blir det läggdags tidigt. Åh vad jag hoppas på sovmorgon på söndag! :) 




2 kommentarer:

  1. Jag älskar att du skriver att du vill ha sovmorgon, och efter följer en bild på Nils med lurig min "vi får väl se!" :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ja, men det är då typiskt för Nils sover alltid länge när jag är på jobbet! Men så fort jag är ledig så ska Nils minsann vakna tidigt, grr! :)

      Radera