Bloggportalen Statistik

söndag 14 april 2013

Drömbadrum

Nils har badat nu precis och som vanligt blir han jättearg när det är dags att stiga ur! Han gillar att bada. Mycket. På tisdag ska Nils och Vincent bada i badhuset, det har inte Nils gjort sedan han var så liten att han inte kunde gå ännu så det ska bli kul och se hur det går nu när han betydligt vildare..! :) 

Hittade ett så fint massagebadkar, ett sådant får det bli någon gång i vårt framtida badrum! På westerbergs.com så finns det gott om inspiration om man håller på och ska renovera sitt badrum. De har även häftiga steamers och en massa annat!


6 kommentarer:

  1. har också badat här hemma, men vi har ju inget badkar buhu så skrotan badar i vasken :-) mycket mycket blött köksgolv..suck

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min vän Johanna, Vincents mamma, köpte ett uppblåsbart badkar på Ebay och det kostade nog inte många kronor! Det är ju en smart grej om man inte har badkar hemma :) Men vasken är smidig också, den tar ju inte så lång att tappa upp, stort plus!! :)

      Radera
    2. Vi har en badbalja i duschen, men min onda rygg och dåliga knän tillåter mig inte till att huka eller ta mig ner så långt, så vasken får duga till efter förlossningen när jag kan träna mig stark igen :-)

      Radera
    3. Ja, det är klart! Kan bara tänka mig att det är svårt överhuvudtaget att lyckas göra något utan att få ont, men du har inte några foglossningar också?

      Radera
  2. Vi köpte en steamerdusch när vi gjorde om badrummet, den är helt fantastisk! Verklig vardagslyx!

    SvaraRadera